Why don't you just love me?




Hemma från krogen. Tokig kväll.
Laktritsshots på armarna och i pannan.
En gullig lapp i bakfickan från en mindre gullig kille.
Du, three times a loser.
Borde kanske sova, men inte ett dugg trött. Än.
Stöter du på min flickvän?
Min vän Alex försvann, ingen visste vart hon tog vägen.
Antagligen för full för sitt eget bästa.
Han är så mumsig. Och det, utan att han vet om det. Helt naturligt.
Lyssnar på Melissa H för att kunna varva ner. Funkar inte.
Söndagsångest. Måste-städa. Föräldrarna kommer hem på måndag.
Underbara kroggäng. Max efter jobbet, skulle inte ge bort det för nåt i världen.
D gillade min Bahamasvärme i bilen på väg hem. Jag förklarade att det är
så varje dag i Skutan. Not.
Och så du. Du. Du. Du. Du. Jag vill inte slita blicken från dig.
Osammanhängde, jag vet. Men det är så jag känner mig just nu. O s a m m a n h ä n g a n d e.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: aleex

du, inget att skämta om de där. det växer ju för i h-vete citroner i din trädgård och delfinerna hoppar i bodaån. det är tropicvärme där, alltid!

2008-09-14 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback