My girls wants to party all the time



Planerna för kvällen är otroligt svävande. Det finns lixom ingenting som är spikat.
Förutom att jag får sluta en timme tidigare från jobbet, fruktansvärt skönt om ni frågar mig.
Då hinner mitt skatbo på huvudet få sig en ordentlig omgång innan den visar sig för publik.
Det är nästan avgörande om jag överhuvudtaget visar mig utanför dörren ikväll. Håret.

Efter ett telefonsamtal så blev planerna lite mer fasta. Brabrabra.
Hem och fixa och trixa med allt bara.
Sedan iväg och låsa upp en lägenhet, vapendragarna ska också festa till det ikväll. Like.
Det kan gå hursomhelst.
M sa dock att det inte ska spåra som de två senaste gångerna vi festat tillsammans, jo tjena.
Vi får väl se vem som krälar hem ikväll, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback