Hello Heartbreak





Idag har det varit kalas för hela slanten. Smörgåstårta, kakor, kaffe i mängder och marängtårta.
Magen står i fyra hörn.
Sara ringde och meddelade att jag missade sociala timmen på en annan del av staketgatan. Men det är ju sjysst att dom ringer medan den timmen pågår. Härligt att dom tänker på en.
Min andra vän Sarah flyttar till Chamonix nästa vecka, jag fick panik. Hur ska jag klara mig?
Våra samtal börjar oftast: Ååååhhhh, jag är så baaakis. Eller: Jag vill döööö. Ett annat alternativ är: Faaan, vad jag hatar killar!
Men nu ska hon ut och glassa bland massa alptoppar och snygga fransmän hela vintern. Och jag sitter kvar här, väntar på svar från diverse jobb runt om. Kul liv.
Panik så in i helvete.

Jag har hört att man ska ut med gamla och in med det nya. Lite så kände jag nu inför september.
Jag var så jäkla less på mitt gamla liv, och speciellt den här sommaren.
Så förutom dom tankarna och att jag har gjort om mitt hår litegrann så har jag köpt ett nytt shampoo. Mitt andra har jag haft hela sommaren och det tillför numera bara dåliga minnen. Så, ett nytt shampoo är ett steg i rätt riktning kände jag.
Man ska börja nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback