Folsom prison blues


Festligheterna igår var kalas. Otroligt roligt.
Lagomt med dricka, härliga människor och sjukt mycket dans. ( Ja, jag har träningsvärk idag.)
Imorse när jag vaknade i Alex säng så var läget inte helt okej, huvudet höll på att ramla av.
Men medan Alex betalade räkningar och producerade typ 100 blogginlägg så sov jag bort den smärtan.
Vi åt sjukt mycket mat och sen var vi på banan igen.

Nu har jag återvänt till Alex lägenhet för att chilla lite, hon är inte hemma ska kanske tilläggas. Det är bara jag och sköldpaddan. Och så lyssnar vi på Johnny Cash. Ska dra mig till krogen snart, måste leverera 500 värmeljus. Det är inte ett skämt. 500!
Och dom väger sjukt mycket.

En tanke som slog mig är att när vi väl super till, jag och alex. Är att vi är jäkligt städade fast vi är klappraka.
Det är beundrande faktiskt. Vi spyr inte ner oss själva, slåss inte eller gör något annat dumt.
Vi är oss själva, fast en version bättre.


Kommentarer
Postat av: linn

i wish jag kunde säga detsammma om mina fylle slag- INTE okej

hoppas att det blir ändring när jag kommer hem :D

2008-09-26 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback