Will you stay, or will you runaway?



 Jag är lite låg såhär efter tolv timmar på jobbet. Huvudet hänger lite längre ner, ögonen är röda och munnen är ihopsnörad.
Nu lyssnar jag på en av världens bästa skivor när man är depp, Love classics.
Inte mycket som slår tårdrypande låtar i höstmörkret. Man blir ju så fruktansvärt kärlekskrank så fort det blir höst, varenda år! När ska det sluta?
Det är ju förjävligt att vara ensam just nu.
Kollade på The Bodyguard idag, för tredje gången sen i fredags. Den är perfekt.
Och den här låten. Jag dör.
Kom ihåg för ett par år sen, när man var ung och dum. Jag och EP hängde hela sommaren, och standard på sommarkvällarna var att hyra filmer. A cinderella story och The bodyguard var klassiker. Och vi lyssnade på den här låten, en miljon gånger.
Den blir nog aldrig dålig, och speciellt inte på hösten.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback