We like boys and cars



 

Idag var den roligaste sociala timmen någonsin.
Vi spenderade två timmar i Sofies lilla bil.
- Vi förföljde en kille runt halva stan.
- Vi körde tre varv i en rondell, och raceade sedan med två killar på E4an. Vi förlorade, fatta man ju.
- Vi sladdade runt på en parkering hur länge som helst. Och skrattade till magen krampade sig och tårarna sprutade.
- Sara övningskörde olagligt.
- Som ni ser på bilderna, så lekte vi utanför donken också.

Allt detta skulle inte ha hänt om vi tog med oss maten från Max, som Sofie sa.
Men fy bubblan vad roligt vi hade. Och vilken tur att polisen inte kom.
Men va fan, livin' on the edge.

Kanske dags att sluta mina bruna ögon och låta den här dagen ta slut.
Det har varit en lång krävande dag, och morgondagen. Den ser inte ut att vara något för världen än så länge.

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: sara

jag GILLAR våran sociala onsdag :)

2008-10-15 @ 22:54:13
Postat av: såfi

jag gillar den mycket jag med ;)

2008-10-16 @ 23:21:21
Postat av: alwe

jag hataren!

2008-10-16 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback