We're beautiful, dirty, rich





Var och slog runt på stan med Alex idag. Handlade sjukt mycket onödiga saker. Ett nagellack till exempel.
Hur många nyanser av rosa och rött kan man ha utan att det anses sjukligt?
Sen slog det mig, hur sjukt tråkig min blogg skulle vara om det var en mode/skönhetsblogg.
Dagens outfit: Postuniformen, kontaktlinser och inget smink. Jag hade en bad hair-day (som alltid) så håret har jag i en knut. För att piffa upp min outfit så hade jag en randig mössa och ett par vita vantar när jag cyklade till jobbet. Och svara reebokskor.

... idag hade jag på mig jeans.
... och Converse.
... skinnjacka
... och jag hade en bad hair-day igen så det blev mössa.

... idag hade jag på mig en klänning och leggins. allt var svart.
... och så hade jag min svarta skinnväska.
... idag hade jag lockigt hår, igår hade jag platt hår. och inget smink.

Jag menar, vem fan vill läsa sånt?
Jag är ganska tråkig sådär, har ingen rolig klädstil. Och så blir jag inge bra på kort heller.
Lika bra att fortsätta med det här, plåga min läsare om min tråkiga vardag.

Imorrn går vi ut, familjen!

Kommentarer
Postat av: E

Viva la kroggäng, ses hos Marre! Kram!

Postat av: FsFreak

"Jag menar, vem fan vill läsa sånt?".

I agree! Bättre outfitbild där man ser skorna önskas.

2009-01-22 @ 20:27:41
URL: http://freestylefever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback