Back to normal



Jag måste bara klargöra en sak här. Min prao, Simon.
Visst han är grym och jätteduktig för att vara 15 år och nästintill inkompetent men han går mig nerverna.
Det tär på mina små stackars nerver att ha med mig en sån hela dagarna. Nu ser jag dock ljuset i tunneln, det är fredag imorrn. Sen är det över, no more praoisar och cykeldistrikt. Tillbaka till 42:an.

Det ryktas om utgång för familjen ikväll, jobbigt med tanke på att man ska jobba imorrn.
Skulle ju behöva supa skallen i bitar för hälsans skull. Men man får snällt sitta brevid och se på.

Nu blir det Fucking åmål. Hur många år sen var det inte man såg den? Too long.



Kommentarer
Postat av: J

Sluta vara en jävla postsurkärring och var glad över att någon överhuvudtaget ens vill praoa hos er ;)

2008-10-23 @ 17:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback