Moonlight or sunshine



Jag håller på att gå sönder i tusen bitar. Efter att ha jobbat x antal timmar idag på LA och sedan på el krog så börjar min kropp säga ifrån, blä.
Nu vill jag sova i hundra år och sedan när jag vaknar så har all ont försvunnit och jag är superpigg.
Ungefär så pigg att jag orkar städa hela mitt rum, och tömma fyra garderober. Gå på fotboll, vara en social och trevlig person på söndagsmötet istället för en bitter gammal skata som jag lätt kan förvandlas till. Det skulle vara bra.

Det blåser stormvindar ute och jag envisas med att ha fönstret liiiite öppet fortfarande. Frisk luft är bra, även om jag ligger och skakar av kyla innan jag väl somnar. En varm famn skulle inte sitta fel då.
Men istället för det så ska jag envisas med det här fönstret tills jag åker.
På tal om det, guuuud vad jag längtar. Kommer bli så bra, och som jag behöver det.

Until then, sleep tight honeys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback