I hope you can forgive me...




För er som missat årets största nyhet. Om ungefär en månad drar jag.
Till freakin' Karibien!
Jag ska sola, dricka rom och äta fisk i ett halvår. Och när jag inte gör det så ska jag stå och harva upp drinkar i en glassig beachbar.
Sämre skulle man ju kunna ha det.

Så efter jobbet idag har jag gjort allt det där tråkiga man måste göra.
Fixat försäkringar, fyllt i alla avtal och pratat med vaccinationsläkaren.
Och nu måste jag kolla tågbiljetter. Eftersom jag ska till Danmark!!
Och beställa lite kläder.
Sedan lär jag ta tag i mitt rum. Innan jag åker så ska rummet tapetseras.

Bananalådor, here I come!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lyx Sandra, fan så kul du kommer ha det :)

2008-10-20 @ 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback