I ain't missing you at all



Idag har vi vart grymma, och lite vuxna.
Vi (JAG) lagade mat hos Alex. Lax, potatis och romsås. Alex diskade och Emelie spelade tv-spel medan jag slet med att skölja potatis, fixa laxen på plåten och skära sallad. Rena rama småbarnsfamiljen, typ.
Sedan drog jag en vända på stan och köpte så mycket skit så det inte är sant. Jag vågar inte påstå att jag behövde nåt av det speciellt mycket, jag menar världen går ju inte under för att jag inte har det.
Men jag köpte det ändå, onödigt mycket pengar borta.
Men jag köpte iallafall ett svärd... Mer om det på lördag!

Fredag imorgon, äntligen.
Den här veckan har inte gått fort, jobbet suger och jag går på tomgången.
Men helg. ÅÅhh så skönt!
De tre vännerna och Alex träffas imorrn igen. Muffins, Pizza och Idol står på schemat!

Nu ska jag sova, och lyssna på det här.

Sleep tight sweeties

Kommentarer
Postat av: C

Nej jag vet inte vad jag ska ha på mig, ge mig tips Sandra! Hur kommer du själv se ut?

Postat av: mary

nej verkligen inte! hur är det med dig? åh vad kul, vad ska du göra där och hur länge?=)

hoppas allt är bra, puss

2008-10-31 @ 12:33:59
URL: http://marybud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback