But honey, it's just a thing...


Produktiv dag. Lunchat på stan med vapendragaren. Köpte även sådana saker som jag verkligen inte har.
Okej, en lögn. Jag köpte sådant som jag redan har så det räcker och blir över. En mössa, örhängen och ögonskugga.
MEN, jag har ju inte just de här. Dom är är speciella. Mössan är till exempel röd, jag har ingen röd mössa. Örhängena är stora, lite orientaliska. Jag har inga sådana, inte i silver iallafall. Och ögonskuggan, är en kaka. Jag har nästan inga kakögonskuggor, den heter Muffin också. Så värt att köpa den bara därför.

Sedan blixtstädat hela huset, och tagit en powernap.
Nu lär jag slänga mig in i duschen, och fixa lite middag. Kanske hinner kolla lite på fotbollen också.
Endast för att se Kim Källström, såklart.

Sen ses vi i baren ikväll igen va?

Kommentarer
Postat av: emelie

Jaaaa, see you in da bar

2008-10-11 @ 19:10:08
Postat av: Korsnäs

Men suck, kongoKim. Hitta nå nytt. Jag går igång mer på Petter Hanson än lufsKim..

2008-10-12 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback