Brustna hjärtans höst



Söndagsmöte på waynes, as always.
Vi diskuterade världsproblemen, och om vi var drabbade av finanskrisen eller inte. Efter mina inköp idag så kan man tro att jag gått med vinst under den dystra ekonomiska tiden. Men så är icke fallet.
Mina allierade är förfärade över min drastiska flytt från detta gråa land. Jag tror dom överväger kollektivt självmord.
Jag förstår dom.

Ännu en vecka väntar på posten, jag kan inte sluta le...

  



Fast jag har ett eget liv, så drömmer jag om dig lite till.
En prins.

Kommentarer
Postat av: alwe

kjell höglund 4-life!

2008-10-13 @ 17:54:45
Postat av: linn

vafææææææn

kan du hålla mig lite mer uppdaterad sin pulla och sluta tala i tungor, vart ska du???

2008-10-14 @ 11:58:57
Postat av: sara

är du intresserad av att komma?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback