You're the storm that I believe in


 

Det ser ut som om en tornado har dragit igenom mitt rum, tre gånger.
Jag kör högsystemet i min packning. Kjolar, short, t-shirts, underkläder osv.
Tror det är mest effektivt. Min pappa erbjöd även sin hjälp, han hade tydligen någon slags talang i att packa resvöskor eller vad det nu var han surrade om.
Nu ligger jag i en nybäddad säng. Det är ju det bästa som finns, krypa ner i säng som är bäddad med nya lakan som luktar tvättmedel. Tänk om man kunde få det varje dag...

Dags att sluta ögonen, imorrn har jag en del att fixa på stan. Som att sticka sprutor

Kommentarer
Postat av: Ems

onsdag låter bra det:)

Postat av: malp.

jag tackar så innerligt, och önskar dig nu en underbar vistelse, grymma drinkar och fuckable guys :D

2008-11-18 @ 12:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback