Glory of love





Nu har jag packat om min väska ca 323 gånger och jag tror att den håller denna gång.
Det är ett jäkla företag och få iordning allting innan man ska iväg.
Jag menar, jag ska ju bara vara borta ett halvår. Hur mycket kan man ha med sig, egentligen?
Nu har jag gett upp, jag får ta resten imorgon.
För nu ligger jag här helt slut, och dricker julmust. Jo, lite tidigt kan tyckas men jag behöver det.
En liten dos varje år.

Nu är det nära. Om ca 40 timmar så sitter jag där på planet på väg.
Helt sjukt är vad det är. Kan inte riktigt fatta att jag ska bo på en paradisö.
Blanda drinkar varje dag, sola och umgås med underbara människor.

Följ min resa lite mer noggrannt
här.

Kommentarer
Postat av: C

Det är en domän jag haft några år nu, bara varit oanvänd på senaste så kan lika gärna ha den till bloggen. Jag har ju så mycket annat att göra om dagarna än blogga, men ska försöka bli lite bättre ;).

Fan så najs :D Hare så kul nu så hörs vi :)

Postat av: Em

Lycka till nu och ha det underbart! Ta hand om dig! Kramar.

2008-11-19 @ 23:34:17
URL: http://lussefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback