Even if it's going wrong.



Nu behövs det lite depp innan jag åker. Även fast det här troligen kommer bli det bästa jag gjort i mitt liv så behöver man få deppa, lite grann.
O då kom jag på alla härliga grejer jag inte kommer att göra på hur länge som helst.
Okej, jag hade skrivit världens längsta inlägg om saker jag kommer sakna.
Men vad sjutton, allt det här kommer ju vara kvar när jag kommer hem. Så egentligen finns det ingenting speciellt att sakna.

Avskedsmiddag på Interpool med tjejerna, folk kom och gick.
Vi satt där i fyra timmar innan vi styrda svarta pärlan hem för sista gången.
Lämnade av folk lite här och där, och nu ligger jag här.
Ska sova min sista natt i min härliga säng, och jag mår utmärkt! Glädjerus utan beskrivning.
Men som jag kommer sakna alla härliga människor här hemma och Hangan. Och inte posten.

Nej, nu ska jag göra ett försök att sova.
Imorgon 13.30 lyfter planet. Craaaaazy!

Sweet dreams kära vänner.

Kommentarer
Postat av: malp.

miiiih, nu lyfter planet om nitton minuter. LOVELY!

jag måste få erkänna att jag är en aning inspirerad av dig, men mest bara avundsjuk :) HA DET UNDERBART GOTT!

2008-11-20 @ 12:41:17
Postat av: Marica

Fint att vi fick ta ett sista "Hej" igår då :) I´m gonna miss you in the corner, you know!! Ha det guld gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback