Until the game ends





Okej, det ekar som i en tom kyrka i mitt rum nu. En säng, tvbänk, en lampa och två resväskor finns i detta rum.
Och som jag har slitit idag. Skruvdragaren i högsta hugg.

Sociala timmen på staketgaten. Höjdare!

Imorrn drar vi mot nya äventyr.
En sväng på stan och köpa det sista och sen ner till lägenheten och syrran i stocke. Kommer bli härligt.
Och i helgen så ska jag göra Danmark! Like.

Flygbiljetterna kom idag. Åhh, det är så nära nu.
En vecka kvar. Sedan har jag lämnat det här skitlandet och befinner mig på lite sydligare breddgrader.
Dock såg jag att jag kommer hem senare än beräknat... hmm.
Jag vet, ni kommer bli förkrossade. Men jag känner att man inte tackar nej till några veckors semester efter ett säsongsjobb.

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback