Pure seduction



Kvällen på krogen var inte mycket att hänga i julgranen. Dock var det sjukt roligt med alla utklädda galningar, inklusive personalen!
Men nu sitter jag här, med piratsminket kvar och lösögonfransar som vägrar lossna. Jag får nåt slags spel snart, hur svårt ska det va? Tar snart aceton och sliter bort dom.
Och söndagsångesten börjar komma krypande, fan vad jag hatar söndagar. Kan man skippa dom på nåt sätt?
Typ inte leva dom, och så blir det måndag på en gång? Skulle vara skönt.
Har laddat upp med två filmer till morgondagen, jag planerar att inte göra ett knop. Igen.

Sov gott, eller god morgon älsklingar.

Ps. Ang rubriken, min hudlotion.

Kommentarer
Postat av: alwe

meen vä fäään, sändy vi ska ju bada idag!! Inte glömt de?



säändy määry me?

2008-11-02 @ 10:55:53
Postat av: Maruscka :)

aa, sandra dom här jävla söndagarna!

Jag tycker det är "dooåligt" ;)

Hoppas det gick bra med fransarna, jag har fortfarande blod hela hövve .. heh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback