I didn't really mean to hurt you



Alex, mina kära vän. Jag vet att jag i ett oerhört onyktert tillstånd (en tequila-fylla antagligen) lovat att jag någon gång i livet ska uppträda till den här låten, iklädd kläderna och håret. Hela köret.
Och såklart så ångrar jag det bittert, varenda gång du tar upp det. för hur mycket jag älskar den här låten och Cher så kommer det aldrig någonsin, i hela universum, så länge jag lever och så länge grisar inte är blåa att hända. Never!
Det skulle möjligen kunna hända under mycket förnedrande omständigheter (typ möhippa) eller när ni drogat ner mig.
Så du får snällt vänta på den dagen, för den dagen är inte på torsdag.
Jag vill helst inte lämna mina kära här hemma med mardrömmar om mig, det är det sista jag vill. Däremot så vill jag lämna er med minnet om en jäkla rolig fest, och sjuhelvetes fylla.

För mer information:
http://westergren.blogg.se/2008/november/sandra.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback