I can't sleep, because there's a monster under my bed



Sova bör man, annars dör man har jag hört.
Sover, det gör jag ju men endå så är jag så jäkla trött.
Och imorrn så väntar en cykeltur, kan det bli värre?
Jag älskar min varma bil mer än någonting annat. Blä.

Nej, nu tar jag och drar mitt rutiga täcke över huvudet och hoppas på att jag inte vaknar imorrn.
Eller att jag vaknar och har migrän, så jag inte kan jobba.
Det är lite så jag tänker, hoppas på att jag får ett migränanfall så jag inte kan jobba.
Det är ju moget. Och så önskar jag att jag kan framkalla migränanfall. Det skulle ju vara skitbra.
För jag menar migrän är ju inte så jäkla jobbigt. Jag klarar inte av att vara i ljusa miljöer, eller överhuvudtaget öppna ögonen. Hur svårt och smärtsamt är det att ligga under täcket en hel dag?
Piece of pannkaka.
Så, om det finns någon slags högre makt. Hör mina böner!
Jag lovar att vara en god människa resten av mitt liv om ni uppfyller dessa.

Jag är trött. Inte så svårt att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback