Baby I'm a cop, stop, put up your hands and surrender to me




The million dollar quartet träffades för en rehab. Pizza, godis, läsk, bönder som söker fruar och mammor som är ensamma.
Kollektivet på hantverkar invaderades och efter det var det kört.
Alex var bitter för att hon skulle jobba fm imorrn och så var hon bakis, fast det ville hon inte erkänna.
Lina var så hungrig att hon tryckte i sig sin kebabpizza på rekordtid, och inte hade hon tid att tugga ur munnen så till slut kom en del upp och över den lilla pizzan som fanns kvar. Fräscht.
Emelie hade ont i ryggen och ville gråta. Så vi spelade de sorgligaste låtarna vi visste, men inga tårar kom. Vi tittade på en miniversion av Titanic, inget hände. Men min och Emelies kärlekssjuka tillvaro försämrades efter den där scenen i bilen. Så vi grävde ner oss i bitterhet och sökte närhet hos Lina som inte var så glad av två apor hängandes på varsin axel. Vi vill ju bara ha lite närhet, det är för lite sådant nuförtiden.
Men vi tog oss i kragen och tog en roadtrip, och äntligen har jag landat i min säng.

Söndagsångesten är lite annan idag.
Annars brukar det vara för att man ska upp och jobba. Men nu är det för att 08.00 står målarna utanför dörren och ska tapetsera i stort sett hela huset. Tack gud för att det inte börjar i mitt rum, jag har endast packat en flyttlåda.
Så jag har en del att ta tag i imorgon.
- Spara
- Släng
- Ge bort
- Guadeloupe

Är inte livet bara lite förjävligt ibland?

God natt kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback