and then you kissed my lips...



Idag har jag spenderat en hel del pengar på nödvändiga saker inför resan.
Tandborstar, datorväska, necessärer och det viktigaste en kamera.
Och tills jag har fixat alla inställningar så är den en dålig kamera. Typ.
Sedan bjöds det på middag på hantverkar, lax igen. Alex är inte dum hon, hon bjuder in folk och sedan är det vi som får laga maten medan hon duschar. Smart. Det fattades väl bara att vi skulle diska åt henne också.
Men hon kan hon också.
Sedan tog vi en roadtrip idag igen. Roande.

Nu är jag hemma i kaoset, det luktar målarfärg och det är saker överallt.
Och min ork är som bortblåst.
Jag borde skruva ner några hyllor, lampor, gardinstången, rensa ur garderoben, gå upp med en massa skit till vinden, ta fram och tvätta allt som ska till guade och så viiiiidare.
Död åt dom som kommer på att man ska rusta om. Vad är det för fel på mina tapeter sedan 1999? Va?
Imorrn kommer Lina och hjälper mig med rensningen. Men jag tror att det är en hemlig plan för att få sno med sig en massa saker som jag inte kommer ha användning av på guade. Hmm.
Jag har dock lovat att bjuda på nåt smaskigt, så nåt gammalt digestivekex kan man kanske skrapa fram.
Det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback