I like you a lot, lot. Think you're really hot, hot.



Okej, nu åker vi söderut.
Sitter på tåget på väg till Göteborg, för att sedan forsätta till Helsingborg och sedan färjan för att till sist hamna i Helsingör. Jag har ungefär åtta timmars restid framför mig. Jag gör nästan en volt här i stolen.
Bredvid mig har jag en man/kille som lusläser DI och DN. Han är en kontorsnisse, ser det på kostymen. Jobbar säkerligen med ekonomi. Fatta man ju. Affärsresa till Göteborg, bara över dagen. nu tog han också upp sin dator. En lite äldre version.
Jag skulle kunna sätta en hundring på att han går in och kollar börsen eller något i den stilen. Eller kollar kalendern i Office.

Hursom. Jag har packat för en två veckors semester i Spanien. Alltså i mängd, annars så packade jag bara svart. Otippat va?
Svart är bäst. Inte så värst kreativt, men bäst.

Har innan jag satt mig på tåget 7.15 slängt i mig två latte, ostadiga händer är ofrånkommligt.
Och här första klass, vagn 2 så ingår ju kaffe. Omöjligt att inte klara den här resan.
Däremot så skulle jag inte banga på att gå tillbaka till min härliga säng i lägenheten i Stockholm. Det var som att väckas från de döda imorse när telefonen ringde.
Usch.

En film. Punkt. Nu.

Kommentarer
Postat av: Ems

absolut, jag håller med dej, om pannkakorna alltså:P



Trevlig resa.

Postat av: Emelie

Hej... Så nu startar äventyret på sätt och vis? Härligt. New York is treating me well. Behövde det här. Ta jättebra hand om dig! Ses kanske en snabbis innan du drar for real? Stora kramar!

2008-11-14 @ 15:20:37
URL: http://lussefia.blogg.se/
Postat av: alwe

seriöst. hur ska jag klara 7 månader utan följeslagarn? jag håller på å dö nu för att de är så tråkit. och då har du vart borta, i runda slängar. En dag. jisses!

2008-11-14 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback