When the summer is gone

image248



Nu är det lite jobbigt.
Utanför mitt fönster hörs musik, det är någon slags fest i lokalen mitt emot.
Och sen luktar det grillat. Det är några jävlar som grillar i trädgården. Fan ta dom!
Här sitter jag. Super festsugen, så mycket att jag nästan skakar för att det sliter i sprittarmen.
Och så vill jag ha grillad mat. Typ kycklingfilé och majskolvar.
Satan.
Min sushi var inte så jäkla god, och det är inte så jäkla glammigt att ligga hemma i sängen.
Käka choklad och titta på "Körslaget". Det är nog det minst glammiga man kan göra i denna värld.

Helst vill jag ta på mig min nya klänning, high heels, smeta på en massa smink och locka håret.
Sitta ute i trädgården med underbara vänner och dricka vin, öl och Azti (of course).
Lyssna på
bra musik och ha det bra. För att sedan ta en taxi till sture och göra stan osäker.
För att sedan komma hem i gryningen, slänga av sig kläderna på väg till sängen för att sen sova tills klockan är alldeles för mycket.

Ni har nog fattat poängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback