remember the day.

Nog reste jag mig inte ur sängen. Jag somnade och sov två timmar.
Kändes väl inte helt okej.
Men jag ser det positiva i det hela, jag pallar vara vaken hela kvällen och kolla på Navy cis.
Nu är jag helt plöstligt hungrig igen. Funderar på att gå och köpa en sallad. Eftersom det inte finns någon mat här hemma, som vanligt.
Grejen är väl att om jag väl går till statoil så kommer jag köpa godis oxå, och det är fan inte bra.
Så jag ska nog fortsätta vara lite hungrig. För att vara på den säkra sidan.
Pratade med en bitter Sarah för ett tag sen också. Det var inte roliga timmen där inte.
Arg på alla arbetskamrater som var på festen igår.
Det är inte lätt alla gånger inte.

Vad jag skriver om helt ointressanta grejer.
Jag bjuder på en bra låt istället. För att kompensera upp det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback