Projekt rensning

Idag kan vara den dagen då jag dör av uttråkning. Eller något annat. Typ pesten eller fågelinfluensan.
Jag ska iallafall, eller jag håller på att rensa min ena garderob.
vilket behövs nu när jag flyttat hem igen. Innan jag åkte körde jag på att slänga in allt i garderoben som jag inte ville ha med mig.
Något jag får ångra som attan idag.
Berget har minskat och kassarna är proppfulla. Det finns två olika kassar. Spara och Röda korset.
Jag tror att röda korset kommer byta namn efter min leverans. Till Sandras.
Jag har även en hög med saker jag lär sy om, eller ha sönder för att de ska kunna behållas.
Just nu sitter jag med en kjol på mig som knappt gick över mina fläskkotletter till lår. Så den behövs kanske tas ut en liten bit innan den får sitta på mina höfter igen.
Jag vill kunna säga att jag lyssnar på lite John Mayer eller Norah Jones till det här för att få den rätta känslan. Men vi kör på något lite mer mainstream. The voice. Det funkar faktiskt lika bra.
Nu ska jag göra världens ryck, och sen hoppas jag att jag är klar. Och kan börja med projekt laga/ha sönder/sy om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback