Nytt, det ska vara nytt.

Sitter här nu och läser lite bloggar, och dricker lite kaffe. Och lyssnar på Lasse.
Börjar även köra på lite nytt där. Helt svart kaffe.
Jag har hört att latte är en riktigt kalorifälla, som jag inte ska fastna i.

Allt är nytt inför den här sommaren. Nytt är mitt ord från och med nu.
Vad har hänt då.
Jag har flyttat hem, nygammal stad lixom.
Jag har förlängt håret. Nytt och fräscht.
Jag är arbetslös, jäkligt nytt. Dock dåligt.
Jag dricker svart kaffe. Nytänkande.
Jag har börjat träna igen. Nytt för denna vår, och det behövs.
Sen har jag insett att jag behöver en ny garderob. Det är väldigt svårt att
skaffa när man är luspank.

Inte så viktigt att veta för er kanske. Men för mig är det viktigt.
Nytt, nytt, nytt.
Det nya livet börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback