Ibland undrar man..

Man kan undra varför jag är vaken nu. Och varför jag har en huvudvärk som är helt sjuk.
Man kan undra varför jag redan har varit utanför dörren, iklädd för stora mjukisar, jacka och ballerinaskor.
Med smink i hela ansiktet, och ett knut mitt på huvudet.

Det hela har sin förklaring.
Jag & Kristin tog som sagt en middag igår på Sommar. Vi drack en cider, och ett glas rosé.
Sedan tänkte vi gå hem, men istället kom det lite vänner.
Helt överraskande faktiskt. Så vi satte oss med dom, och vinet flödade. Vi avslutade med en öl, och till sist en cola.
Klockan var mycket, och vi var väldigt onyktra. Så vi tog en taxi hem till mig.
Där vi försökte vara så smidiga som möjligt när vi klev innanför dörren för att
inte väcka syrran. MEn det var inte det lättaste med våra kylskåpskroppar...
Sedan vaknade vi, och Kristin behövde åka hem för att hon skulle vara på jobbet 10.30.
Så jag följde med henne till bussen och nu är jag hemma igen.
Och jag funderar starkt på att somna om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback