I en lägenhet i Solna


image247



Har haft världens The Hills-race idag.
Käkat pizza och ätit godis. Fan vad nyttig jag känner mig nu.
Allt socker jag proppat i mig har gjort att jag är superpigg nu.
Så jag ska laga lite mat, tills imorrn. Så jag bara kan värma på det då.
Och prova lite nya kläder jag köpt de senaste dagarna. Allt för att fördriva lite tid.
Imorrn planerar jag att göra någonting iallafall. Kanske dra en sväng på stan.
Eller städa. Man kan lixom inte städa för mycket känner jag.
Någonting ska jag försöka göra iallafall.

Nej, laga mat var det jag skulle göra ja.

Just ja, en sak jag måste göra i sommar är att åka luftballong.
Idag när jag gick till Statoil (som vanligt) så var det fyra stycken uppe i luften samtidigt.
Och fasiken vad härligt det skulle vara och prova det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback