En massa text.

Den här dagen börjar lida mot sitt slut. Sorgligt? Nej, inte speciellt.
För imorgon är det en ny dag. Och det kan bli en jäkla trevlig dag faktiskt.
Jag & Kristin ska göra stan. Flanera bland alla butiker och käka lunch.
Det blir trevligt.
Sen ska jag ut och söka jobb. Och jag hoppas verkligen att jag har turen med mig imorrn.
Men den prognosen tar vi när jag vaknar imorgon.
Då kan jag känna lixom om Gud är med mig eller inte.

Tillbaka till gårdagen igen kanske.
Jag & Kristin är alltid med om så sjuka saker. Och det händer alltid massa
konstiga saker när vi är tillsammans.
Vet inte riktigt vad det beror på.
Jag tror vi har någon slags dragningskraft som drar till sig massa konstiga saker.
Men, vi hade iallafall jäkligt trevligt.
Och vi blev riktigt fulla. Riktigt fulla.
Nästan en fjortisfylla. Men det var ju svinroligt.
Och det är ju huvudsaken.

Nu blev det lite osammanhängande.
Whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback