Det sista jag gör

Idag har jag gjort lite "måsten".
Tittat på Alex nya lägenhet, suuuperfin. Men skulle vara kanon
om den låg i typ Solna! haha.
Sedan till farmor och snacka lite skit, hon började gråta för att
hon var så stolt över mig. Och att hon önskade att farfar hade fått
uppleva det. Det låter på henne som att jag fått Nobelpriset eller nått
i den stilen när jag i själva verket super så att levern blöder, eller serverar drinkar som får någon annans lever att bryta ihop.
Inte särskilt coolt alls med det.

Imorgon bitti sätter jag mig på tåget hem till stockholm igen. Det ska verkligen bli underbart. Can't wait.
Sen blir det jobb hela helgen lång. Inte en krogkväll så långt ögat når...
eller?

later.

Kommentarer
Postat av: mary

haha nä det är lungt!! vad gjorde du igår?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback