Uppdateringar från posten.

Känns ju roligt att jag snart lär ta mig ut i regnet och guida alex runt i skutskärs alla krokar och hörn.
Fy bubblan.
Jag fryser bara genom att titta ut genom fönstret och jag vill inte ens veta hur kallt det egentligen är ute.
Och eftersom jag bara cyklar bredvid så blir rätt kylslaget på en gång.
Och vi är två man kort idag, så jag lär stänga kassan ett litet tag. För att sedan komma tillbaka när jag lämnat alex vid hyreshusena. Sen antar jag att jag lär jobba över, idag igen. Det lockar ju inte så jävla mycket. JAg vill hem fort och slänga mig på soffan och kolla på tv.
Men jag antar att jag får vänta med det ett tag.
Någon uppdatering av min fot finns inte, förutom att den gör förjäkla ont hela tiden.
Jag har ju lärt mig av mina misstag, drick aldrig mer alkohol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback