Tankar.

Vi var väldigt demokratiska i familjen idag. Vi förstod att Perelli skulle vinna i vilket fall som helst så vi var välidgt svenska.
Jag röstade på Amy, mamma på BWO och pappa på Sanna.
Fruktansvärt rättvist.
Och jag är inte så bitter ändå. Charlotte är ju faktiskt jäkligt grym, och vilken klänning.
Den skulle jag vilja glida runt i nån kväll.
After all, Björn är ju så go att man bara vill äta upp han med en sked.
Jag skrattade så att tårarna sprutade.

Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna, tills syster ringer och ska skjutsas hem. Det blir en utmaning, men jag får väl spela lite tv-spel om inte något annat kan hålla mig vaken.

Imorgon blir det lunch med farmor och sedan kalas hos kusin. Så det blir fullspäckat hela dagen. whatever...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback