Hur dum får man vara?

Som de flesta vet så hatar jag mitt jobb mer än något annat på denna jord, typ.
Men idag tror jag att det har slagit slint i huvudet på mig. Jag erbjöd mig att jobba över , så att de två kvällsarbetarna kunde äta lunch. Och nu ångrar jag mig big time. Min rygg värker och jag är så hungirg att min kropp börjat käka på reserverna.
Men om man ser det positiva i det hela så tjänar jag ju lite mer pengar.
Men egentligen, hur dum i huvudet får man vara?

Annars, intet nytt på västfronten.
Eller ja. Jag har ju inte kunnat träna någonting den här veckan. Och det beror på att det känns som om någon hat stuckit en kniv i min svanskota.
No kidding.
Jag vaknade i söndags och var helt paralyserad i ryggen. Och det är inte blivit bättre utan det går fortfarande upp och ner. Och jag var ju som sagt ut och slog runt i lördags så jag försökte minnas någon vurpa av något slag men kom ingen att finna. Så jag frågade Aled, va fan jag kan ha gjort. Hon påstod att jag fick ont när jag ramlade ner från baren. Då förklarade jag för henne att jag, dansar aldrig på baren.
Så jag sitter här utan någon anledning till den här grymma smärtan.
Så därför blir det inge träna. Utan mer ryggläge och en massa tidningar.

Nu lär jag återgå till mitt feriearbete!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback