En jäkla dag

image232
Bild: Kling



Jag & Emelie roadtrippade till Stockholm idag. Lämnade lite grejer i min lägenhet, och sen drog vi en rejäl repa
på stan. Och vi gick, och gick. men inte hittade vi något att köpa. Förutom Louis Vuittonväskorna vi tittade på i fönstret. Men vi gav Zara ett sista försök och hittade kanske världens snyggaste skor. Helt underbara faktiskt.
Jag känner på mig att dom blir årets kanon.
Sedan tog vi våra ömma fötter tog oss till pendeln och åkte hem till lägenheten. Lassade ur det sista ur bilen och for hem. Med ett litet stopp på Donken först såklart.
Äntligen är jag hemma och så otroligt trött. Mina fötter har svällt till typ storlek 40. Och fasen vad ont det gör.
Nu ska jag hoppa i pyjamasen och krypa ner i soffan med syrran och kolla på Greys.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback