Bara så att ni vet!

Jag skulle vilja bjuda på nån bra video eller ett fint foto idag. Men det går inte eftersom bloggen är cp, igen.
Jag blir så frustrerad att jag har lust att slå sönder skärmen.
För det är ju lixom inte första gången det händer.
Men istället för att höra världens bästa låt just nu så får ni veta vad jag ska göra resten av kvällen och allt annat you're dying to know.
Titta på hockey, dricka saft och äta chokladbollar och popcorn.
Och vad jag har på mig? Svarta tights och svart t-shirt. Håret? Ja, det har jag som alla andra dagar och nätter; uppsatt i en knut mitt på huvudet.
Vad jag åt till middag idag? Det blev pyttipanna. Väldigt exotiskt.
Om jag funderar på att göra något åt mina fula naglar? Kanske, i periodpausen.
Om jag har ont i huvudet? Ja men det har väl jag alltid!

Nu är ni väl uppdaterade om vad som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback