Var det lördagskväll sa du?

Jag har legat i mammas och pappas säng hela dagen med laptopen i knäet. NCIS-race var det här lixom. Jag har ju börjat tröttna en aning på det så jag varvar med att kolla på lite andra program också.
Frågan är ju hur länge till jag orkar hålla mig vaken, midsommarfirande tar ju på krafterna. Så jag ser ut som en slaktad gärvling dessutom, hur roligt är det?

Imorgon eftermiddag kastar jag på tåget till Stockholm för att träffa mina tjejer och åka till Ekerö på grillfest. Kan ju inte bli annat än succé eller. Det tråkiga är väl att jag tidigt på måndagen lär åka hem igen för att jobba kväll på posten. Det hade ju inte kunnat vart värre. Men så är det.

Ännu en lördagkväll som bara försvinner ut i ingenting...


Kommentarer
Postat av: aleex

kul jul. när du slutar ditt jobb, då börjar jag mitt. tack för tiden vi fick tillsammans min vän.

2008-06-23 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback