Tillsammans

Idag blev det en sväng på stan med Alex och Lina. Reunion för de tre vapendragarna.
Vi åt lunch, shoppade en hel del och fikade.
Sedan satt vi i Alex lägenhet och planerade. Helt galna planer vi har faktiskt.
Vi surrade hur länge som helst, och planerade och planerade. Jag ha ringen aning om vart det hela slutade med.
Men vad jag vet är att det handlar om en resa i vinter, och att vi måste spara pengar.
Sedan tog vi våran tripp till ica maxi, som numera är standard.
Jag köpte fem kilo kassler!!
Fråga mig inte varför...
Sedan drog jag och Alex till stugan och chillade på bryggan en sväng, innan Alex hade match.
Så jag kollade en halvlek sen gav jag upp. Så jäkla tråkigt. Och kallt.
Nu blir det lugnt hela kvällen, ska kolla på film. Factory Girl.
Får se om den är bra.
Sen om det är någon som har ett jobb till mig, kan ju höra av sig.

peace.

Kommentarer
Postat av: aleex

okej, men glöm gärna dagens katastrof när jag biten av en lax. gör det bara! Fatta man ju!

2008-06-03 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback