They made me go to rehab

Rehab hos Alex är inte som förut. Restaurang Kina har blivt ersatt av Österns pärla. Cellen har bytts ut till en våning på norr. Och Konsum har blivit bytt till Willys.
Inget är som förut. Och Lina har blivit lite rostig i rehabsvängarna. Hon bokar in en middag med släkten på en söndag.
Egentligen helt oförlåtligt, men vi ser genom fingrarna den här gången.
När vi har haft en hård helg, och en jobbig arbetsvecka väntar. Då är det rehab. Punkt jävla slut.




Veckan som kommer är fullspäckad.
Jobb till onsdag. På världens underbaraste arbete, posten. Sen blir det studentfirande i dagarna två.
Innan dess så ska jag även fira en födelsedag, köpa diverse saker, åka till ikea, ringa en miljon samtal.
Helt ärligt, det är så jäkla lockande att jag gör en kullerbytta i stolen jag sitter nu.
Och på toppen av det här så är det 30 grader varmt i mitt rum.
Jag kommer sova fenomenalt. It's true.
Nej, nu måste jag springa till sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback