Making love in this club...?

Lagomt lugnt på krogen i natt, det kändes att det var dagen efter studenten. Folk var lite mer sansade.
Kände att det var perfekt, jag var för trött för att klara av 500 packade studenter en kväll till.

Vart och gjort av med pengar på stan. Jag måste sluta nu och inse att jag faktiskt inte är gjord av pengar.
Eller, kanske inte.
En kjol, skor, örhängen, tights, nagellack, solpuder och solglajjer blev det.
Känns nog ganska bra i själen ändå, när jag tänker efter.
Shopping är terapi. Det behövs i dessa dagar.

I veckan blir det inget jobb, uuuunderbart. Så jag drar till Stockholm och träffar mina skärgårdstjejer.
Lina & EP följer nog också med. Låter härligt. Sen blir det lugnt resten av veckan.


peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback