Jag ska aldrig mer förtära alkohol

Jag ser ut som ett jäkla vrak. Och fy bubblan vad jag mår dåligt, det är fan inte roligt. Inte nog med att jag antagligen har lite feber så är ju för första gången på mycket länge bakis. Det går inte längre.
Igår tog vi oss ut till Emelie iallafall, en välkomstshot började vi med där. Sedan gick det bara utför. 
En snabbis på Berggrenska och sen sun city. Det var så jäkla roligt. 
Lina skapade även ett blodbad på dansgolvet, jag var för full för mitt eget bästa och Roxanne försvann vid kvällen slut.
Jag somnade till tonerna av Backstreet boys och vaknade till Phil Collins. 

Nu sitter jag och försöker få i mig lite mat, det går sådär skulle jag våga påstå. Den har redan blivit kall, så jag struntar i den. Istället ska jag lägga mig och sova ett tag.
För ikväll väntar jobb på krogen. Jag skuttar av glädje, eller så gör jag inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback