I wanna go far, far away from here

Ledig idag. Och det behövdes verkligen.
Vid halv tio-tiden klev jag upp och satte mig i köket och läste tidningen. När jag knappt hunnit till sporten så kände jag att jag behövde sova lite till. Sagt och gjort.
Syrran har nu åkt, spanienresa väntar på lördag. hon ska ner och glassa med bratsen i Marbella.
Så det blev en liten hej då-lunch med kinamat. Nu har man hela huset för sig själv igen.
Morsan har hets nu. Psykbryt är väl kanske ett mer passande ord.
Jag ska flytta mig från datorn, så hon kan använda den.
Sen ska jag ut och plocka blommor till midsommarstången. Vet ni hur mycket blommor man behöver till det?
Skitmycket. Och det tänker jag knappast plocka själv.
Sen ska jag städa hela huset också. What??
Så hon kan sitta och slöa vid datorn samtidigt eller?
JAg blir så jäkla less på det här att jag dör snart. Hur mycket ska man stå ut med egentligen?

Nej, nu kommer djävulen och skriker i mitt öra igen.
Det kan vara det sista ni hör ifrån mig idag. Eller någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback