Heartbeats

Är det inte sommar när Håkan Hellström spelar på Allsång på Skansen, så säg.
Efter ett eftermiddagspass så var det precis vad jag behövde om jag säger så.
Middagen är intagen så nu är jag helt slut. Ska slänga mig på sängen och kolla på nån film. Det blir nog nån jag har sett 1000 gånger förut eftersom jag inte hunnit laddat ner nån ny.
En släng av tuberkulos verkar jag ha fått också. Fruktansvärt ont i halsen och i lungorna. Tråkigt att man ska dö i det lixom, och inte i en naturlig död.
Nu spelade Miss Li på tvn hörde jag. Är inte hon bara ett lyckopiller?
Can't wait tills augusti. Lasse, Li och så jag :)

Just ja, borde fixa trådlöst internet till den bärbara datorn. Har inte kommit på något bra sätt än.
Ska höra med Lisbeth Salander om hon kan hjälpa mig med det. Men hon jobbar typ eftermiddag på Ericson nu.
Kul tjej.

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback