Du är det vackraste jag drömt

Igår var vi på en dagstur till Åland. Underbart väder, trevligt sällskap och alkoholen flödade hela dagen.
Efter en hel del inköp av sprit så bar det av hem, för att byta om och sedan kastade vi oss på cyklarna till Nyströms för att grilla. Alkoholen fortsatte att flöda, och vid halv åtta snåret ringer dom från krogen och frågar om jag kan komma och jobba. Man är ju inte den som är den. Två ipren, x antal glas vatten och cola och två timmar senare var jag bakom baren.
Kvällen flöt på jättebra, och det var jäkligt roligt som vanligt.
Lina med sällskap kom förbi och beställde "jordgubbsmilkshake-drinkar"
Slutbetyget på den drinken blev en tia.
Det var väl tur det. Vi avslutade med Max, och jag dök i säng vid fyrasnåret.
Så jag sov bort typ hela dagen, fatta man ju.
Efter det har jag legat och slappat i solen. Käkat glass och läst. Nu känner jag att det är dags för en dusch. Ikväll väntar rehab med Alex.Vi måste ladda upp för en hård arbetsvecka.
Vi känner väl för kinamat med sushi till förrätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback