Det var en fredagskväll, en fredagskväll

Vi har nu slagit oss ner i Linns crib. Som förövrigt kommer vara vårat hem tills Linn kommer hem.
Golvet i lilla ettan är fyllt med kassar och hundra väskor, typ. Man märker att jag & Lina har flytta in om man säger så.
Det är tydligen fest ikväll, jag känner dock att jag heller går och sover. Nu. 
Men det får man inte, så det är bara att hitta något att ha på mig, sminka sig till människa och få ordning på kaoset till hår jag har. Jag har inget val verkar det som. Men jag kan nog tagga till jag med, man är ju inte den som är den.
Klänningarna ligger uppradade, skorna står uppställda och smycken är framme så det är lixom bara att börja prova.
Musiken är på och spriten står framplockad. 
Det kanske blir en bra kväll ändå. 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback