Babylon

Sitter nu på mitt gamla arbete.
Posten.
Och det känns ganska bra faktiskt. Inte för att jag har saknat det är råtthålet så
himla mycket, men däremot så har jag saknat att känna mig bra på nånting.
För jag är ju bra på att dela ut post och stå i kassan.
Och det är det jag gör idag, står i kassan. Samtidigt som jag sneglar ut genom fönstret.
För någonstans i mig är det en liten jävlig människa som vill ut och cykla i det fina vädret.
Jag måste lära mig att tygla denna varelse. För när jag väl är där ute så är det fasiken inte roligt.
Inte nog med att jag måste vara inne fast det är så fint väder ute, jag måste dessutom jobba till
halv sju ikväll. Rena rama tortyren.
Ett bra avslut på den här dagen är att åka in till syd och lämna posten vid kvällskvisten, och möjligen träffa på
snyggingen som jobbar där på kvällarna. Men idag får jag inte den underbara uppgiften.



Detta är nog enda dagen jag jobbar den här veckan, otroligt tråkigt. Eller inte.
Har en himla massa planer för de närmaste dagarna. En, lite viktigare plan är att träffa Lina.
Som äntligen har tagit sig tillbaka till staden gud glömde.
Sedan måste jag även shoppa lite. Har lite för mycket pengar för att låta bli.
Och så behöver jag verkligen städa.
Kom ihåg att jag flyttade hem för två veckor sedan, och jag har fortfarande inte packat upp allt än.
Illa. Mycket illa.

Nej, om man kanske skulle ta och göra lite nytta här på jobbet.

Later folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback