12 juni

Idag har jag stressat som ingen aning. Hade en miljon saker att hinna med.
Men det blev utspark på Vasa senda mottagning hos min kusin. Det var jättetrevligt, sommarbuffé och jordgubbsvin.
Sedan tog jag mig till Emelie, som för övrigt var den fullaste student jag har sett.
Helt otrolig den tjejen- fullt ös medvetslös är hennes mellannamn numera.
Undrar om hon fortfarande håller.
Jag blandade drinkar hos henne som aldrig förr.  Nu är jag helt slut, ska lägga mig och läsa lite och sen blir det sova.
Ytterliggare lite studenter imorrn. Och sen blir det jobb på kvällen!




Du springer aldrig ifatt när jag väl är där,
Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här
Nu kan det va försent, att säga som det är
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback