Where did you sleep last night?

Vi har varit riktiga lantistjejer idag. Mer än vanligt lixom.
I'm a countrygirl for sure, men staden har satt sina små spår i min själ. Och dom vill ju inte riktigt släppa.
Därför blev dagens upplevelse i stallet lite speciell, jag var lite rädd. Speciellt för de robusta hästarna.
Kan ha vart lite kaxig i början och tänkt att det här var piece of pannkaka men när det väl kom till kritan så blev jag lite skraj för odjuren. Och sen alla flugor, mygg, lera och regn.
Men upp på hästryggen och iväg. Med Alex som höll i hästan iofs, men ändå.
Det är en speciell känsla det där, sitta på en hästrygg och bara följa med i hästens rörelser. Härligt.

Kalas sedan, och nu hemma.
Sex and the city och sen sova. Som vanligt.
13 timmars-pass väntar imorgon. Kan knappt bärga mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback