Join the joyride

Har jag någonsin varit tröttare än vad jag var idag? Jag var en ren trafikfara, ingen reaktionsförmåga och ögonlock som vägde bly. Men tro det eller ej, ingen blev skadad och jag kom hem helskinnad.

Sol  och värme i all ära. Men efter tre kanondagar i solen så pallar inte min kropp mer. Den fick en smärre chock när medelhavsvärmen kom, så idag har jag hållit mig långt ifrån solen. Under täcket i sängen.
Det ser ut att bli två halvbra dagar, för att på torsdag/fredag blir supervarmt igen. Jag laddar om tills dess.
Kändes inte det här så jäkla svenskt på nåt sätt? Skriva om vädret. Påhittigt.

Idag blev det hjärt och lungräddning på mitt hår. Det har inte fått känna smaken av shampoo eller rent vatten på alldeles för många dagar. Saltvatten kan göra underverk faktiskt, men även där finns en gräns. Nu luktar det hallon och citron och inte gammal soptunna. 
Det ser väl ut som att jag slipper smörhår och dreads på ett tag.

Nu ska jag dra ihop en sommarmiddag till familjen. Sill, lax och potatis.
Sen kör vi kanske ett kvällsdopp?


Lite pics från helgen.


Linn och jag körde cab


Hallon och jordgubbsdrinkar hos Linn på kvällen


Jag stod mest i köket, som vanligt



Alex mådde dåligt


Jag & Lina hade rehab på stranden, och brände oss.


Grabbarna spöar skiten ur Bocken på Engeltofta


Vad tycker Blondinbella om att kvällen slutar såhär? Alex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback