Moving at the speed of light into eternity




Död. Död. Död.
Jag är helt död.
Det är så otroligt tröttsamt att sitta och stirra in i väggen hela eftermiddagen.
Men lite uppiggande var det ju när skutskärs finest (jag & alex!) åkte till stan för att lämna av lite post.
Alex satt på bordet i postbilen och hon tyckte jag körde lite farligt. Hon påpekade att det inte var en rallybil ett par gånger.
Men seriöst.
Om vi var trötta innan så vaknade vi till liv efter den färden.
Lön på fredag. Jag & Alex planerar en redlös fylla. Helgen blev inte som vi tänkt oss, så vi tänker ta igen det på bästa sätt.
Det blir romdrinkar. Lika med - jag blir tankad på två drinkar. För att sedan ligga i fosterställning i en timme för att återhämta mig.
Låter otroligt bra i mina öron.

Nu skriker min kropp efter att få lägga sig i sängen och titta på film.


xxx


'Cause we only got one night.
Double your pleasure, double your fun.
And dance forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback